To realne miejsce, którego adres można wpisać na wizytówkę firmy. Wirtualne biuro to wygodna i korzystna opcja dla właścicieli małych i średnich firm, sklepów internetowych, agencji marketingowych i nie tylko.
Prowadzenie własnego biznesu wymaga nakładu finansowego, którego kwota z reguły jest wysoka. Decydując się na e-biuro nie trzeba wykładać dodatkowych sum na wynajem siedziby czy wydatki związane z jej utrzymaniem. Lepiej, aby przedsiębiorca zainwestował w wirtualny adres i skupił się na rozpowszechnianiu swojej działalności. Początek działalności biznesu wiąże się z niskimi przychodami, zatem e-biuro będzie doskonałą okazją, aby zaoszczędzić nieco pieniędzy.
Kolejną zaletą powierzenia swojej działalności firmie zewnętrznej jest posiadanie prestiżowego adresu. Jeżeli przedsiębiorca przeprowadzi rozmowę w biurze np. w centrum Warszawy, robi pozytywne wrażenie na kliencie i wzbudzi w nim zaufanie przy nawiązywaniu dalszej współpracy.
W profesjonalnych e-biurach liczyć można wsparcie ze strony wykwalifikowanej kadry pracowników biurowych m.in. księgowego, dbającego o dokumenty i kontakt z urzędem skarbowym, oraz sekretarką odpowiedzialną za telefony i korespondencję firmową.

Kiedy i dlaczego warto się zdecydować na wirtualne biuro?